מחפשים חומר איטום לגג? מתלבטים מה לבחור? מיותר לציין כי כאשר רוכשים חומר לאיטום גגות, הוא חייב להיות איכותי על מנת שהאיטום יהיה מוצלח.
א. משי איטום משווקת חומרים לאיטום לגגות שהם איכותיים ומתקדמים לצורך איטום כל סוגי הגגות לבתים פרטים, מבנים ציבוריים ולכל גג אפשרי.
חומרי אטימה לגג של א. משי איטום הם חומרים לאיטום גגות אמינים, ידידותיים לסביבה, עמידים במים, גמישים ואינם דליקים.
ניתן להתקשר לייעוץ חינם לגבי חומר לאיטום גג - מתאים לכם ביותר, משלוחים לכל הארץ עד בית הלקוח. למידע נוסף חייגו 046046525



חומרים לאיטום גגות שאנו משווקים ומספקים כוללים את מוצרי האיכות הבאים:

החברה הוותיקה והמוערכת א.משי איטום קיימת משנת 1997 ונחשבת לחלוצה ומובילה בטכנולוגיות בענף האיטום בארץ ובחו"ל.

החברה מציעה לציבור לקוחות עסקי, מקצועי ופרטי חומרי איטום גגות של היצרניות הטובות בעולם, המיועדים למגוון צרכים מורכבים ומיוחדים לרבות חומרי איטום לגגות מרוצפים ולגגות רעפים.

חומרי איטום לגג - חומרי איטום מובחריםחומרי איטום לגג

  • MSI Super Build - סופר בילד הינו חומר לאיטום גגות שהוא רב עובי בעל עמידות גבוהה בשחיקה המשמש לאיטם גגות וכן לאיטום מרפסות, קורות יסוד, חדרים רטובים ועוד. חומר איטום גגות זה מבוסס על מים, אינו דליק ואינו מחליק, עמיד בפני כל סוגי מזג אוויר וסביבה לרבות סוגי כימיקלים רבים, גשם, שלג ושמש.

  • פולימר היברידי - חומר איטום משחתי שהוא חומר איטום לגג המבוסס על פולימר MS, לא מסיס וחד רכיבי, נחשב כידידותי לסביבה. כמו כן, חומר לאיטום גגות זה גמיש גם בטמפרטורות נמוכות, בעל חוזק מכני גבוה, לא דליק, עמיד בפני מים עומדים, מאפשר אידוי של המים מהגג ומעולה לגישור של סדקים. הוא מתאים לאיטום של גגות משופעים ושטוחים, איטום גגות פנלים מבודדים ואיסכורית, גגות מתכת, גגות אסבסט וגגות עץ. בנוסף, הוא מתאים לאיטום מעל שכבת בידוד של פוליאוריתן מוקצף, וכן משטחי גג שיש בהם ציפוי של אספלט, חומרים אקריליים וביטומניים.

  • מריסיל 250 - חומר בידוד המיושם כנוזלי, עשוי מציפוי פוליאוריתן חד רכיבי איכותי שקל ליישמו על גבי הגג. חומר איטום לגג זה מאופיין ברמת גמישות קבועה וגבוהה ובעמידות בתנאי איטום קשים של מים העומדים לזמן ממושך. כמו כן, לחומר איטום גגות זה עמידות גבוהה בפני פגעי מזג אוויר שונים, ועמידות תרמית, מכאנית וכימית גבוהה. בנוסף, מדובר על חומר לאיטום גגות אשר הוא מצוין לגישור סדקים של עד שני מ"מ גם בטמפרטורה נמוכה. הוא מתאים לאיטום גגות ביניים, גגות עם יריעות EPDM וביטומניות, ציפוי פי.וי.סי וכן לגגות עם ציפוי אקרילי ישן. בזכות עמידותו בפני חדירה של שורשי צמחים הוא מתאים גם ליישום על גגות ירוקים.

  • מריסיל 250 אקווה - חומר איטום גגות איכותי על בסיס פוליאוריתני המיושם כנוזלי, מאוד גמיש גם בטמפרטורות נמוכות ומעניק דחיית מים של מאה אחוז ללא סדקים או תפרים. חומר איטום לגג זה עמיד לאורך זמן ומעניק שכבת איטום נושמת המאפשרת אידוי של מים מהגג. החומר מתאים לאיטום גגות עם ציפוי אקרילי ישן, עם יריעות ביטומניות, ציפוי PVC, יריעות EPDM ולאיטום גגות ביניים, איטום אזורים רטובים מתחת לרעפים ולאיטום מרפסות.

 הזמנת חומר איטום לגג

להזמנת חומרים לאיטום גגות באיכות גבוהה ומתקדמת המותאמים לסוג גג ולצרכים מיוחדים, ולקבלת עוד מידע או יעוץ איטום באופן מקצועי, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון
04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.

בנוסף לחומרים לאיטום גגות - בדקו גם:

סילרים לאיטום
חומרי איטום פוליאוריאה