חומרי איטום לבריכותהזמנת חומרי איטום לבריכות שחייה ודגים

מחפשים חומר איטום לבריכות שחייה? חברת א.משי איטום המובילה בענף האיטום בארץ ובעולם, מספקת ללקוחותיה המקצועיים והפרטיים מבחר איכותי של חומרי איטום משחתיים, גבישיים, צמנטיים ובהזרקה עבור מגוון צרכי איטום.

בין היתר החברה מייבאת ומשווקת חומרי איטום לבריכות שחייה ודגים אשר יישומם הנכון יבטיח את אטימותה המלאה של הבריכה לשנים רבות טובות של שימוש.

חשיבות איטום בריכות שחייה

בשנים האחרונות, עם העלייה ברמת החיים, יותר ויותר אנשים מבקשים להוסיף לחצר ביתכם בריכת שחייה פרטית או לכל הפחות בריכת דגים. אחד הדברים היותר חשובים שיש לקחת בחשבון בעת תכנון ובניית בריכה הם צורכי האיטום שלה.

בריכה שאינה אטומה כראוי תוביל לבזבוז משווע של מים שיחלחלו לאדמה, ובמידה והיא קרובה לבית עלולות גם להיגרם בעיות רטיבות חמורות.

את עבודות האיטום עצמן חשוב לבצע עם חברה מקצועית בעזרת חומרי איטום ברכות מומלצים כפי שיש לחברתנו להציע.

אפשרויות איטום בריכת שחייה

איטום בריכות שחייה מבוצע בשתי שיטות עיקריות:

  • איטום חיצוני שם דגש גם על הגנת מערכות הבריכה לרבות מערכת תאורה, סינון, טיהור וניקוז. את האיטום החיצוני יש ליישם על ליקויי איטום שונים כמו סדקים ותפרי התפשטות. בכדי להבטיח את הצלחת העבודות חשוב להיעזר בחומרי איטום לבריכת דגים או שחייה איכותיים וגמישים שהינם ייעודים לעמידה מלאה במים ולחציהם.
  • איטום פנימי של בריכות דורש לעבוד עם חומרי איטום מיוחדים המתאימים לבצע את העבודות באופן מקצועי ומדויק ביותר. הוא נדרש להישען על תכנון מקדים היוצר שילוב מושלם בין מרכיבים שונים שיש להביא בחשבון, הכוללים בין היתר את מערכת הניקוז, מערכת תאורה, מערכות סינון וניקוז (מופיע פעמיים), צנרת, דבקים וטיח אוטם.

חומרי איטום איכותיים לבריכות

חברתנו משווקת ומוכרת חומרי איטום לבריכות העומדים בכל דרישות התקן של בטיחות ואיכות.

חומר איטום לבריכות שחייה באיכות גבוהה יבטיח איטום מושלם של הבריכה ללא רטיבות או נזילות ועם עמידות ארוכת טווח במיוחד.

הזמנת חומרי איטום לבריכות

להזמנת חומרי איטום לבריכות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.