חומרי איטום לקירות חיצוניים על בסיס פולימרי

אם אתם מחפשים חומר איטום לקיר חיצוני איכותי ומתקדם כדאי שתכירו את חומרי האיטום הפולימריים שמשווקת חברת א.משי איטום. מדובר בחומרי איטום של מותגים מובילים אשר יעניקו לכם פתרונות חכמים לבעיות איטום בקירות החיצוניים של המבנה.

חומרי איטום פולימריים לאיטום קירות חיצוניים

חברתנו משווקת ומוכרת מבחר איכותי של חומרי איטום לקירות חיצוניים על בסיס פולימרי הכוללים בין היתר את המוצרים הבאים:

  • סופר בילד - חומר איטום משחתי רב עובי עמיד בפני שחיקה המיועד לצורכי איטום וציפוי של קירות חיצוניים. החומר, מבוסס על מים, אינו דליק ובעל כושר הדבקה מאוד חזק לתשתיות חומרי איטום לקירות חיצונייםשונות. כמו כן, הוא מאופיין ברמה גבוהה של עמידות הכוללת גם עמידות בפני קרינת UV, ובפני פגעי מזג אוויר שונים וקיצוניים לרבות גשם, שלג ושמש. כמו כן הוא מציג עמידות מאוד גבוהה מפניהם של כימיקלים שונים.

  • פולימר היברידי – חומר איטום לקיר חיצוני ידידותי לסביבה, לא דליק ומוכן לשימוש, הניתן לדילול במים ומבוסס על פולימר מסוג MS ללא ממיסים וחד רכיבי. בנוסף, החומר מאופיין בחוזק מכאני מאוד גבוה לצד גמישות רבה גם בטמפרטורות נמוכות. הוא אינו מושפע מכימיקלים ומתנועת רכבים ויוצר משטח נושם המאפשר אידוי של מים. כמו כן, הוא בעל רמה גבוהה של גישור סדקים, עמיד לרטיבות לרבות של מים עומדים וכן הוא עמיד בפני קרינת UV.

  • פריימר אוניברסלי - חומר איטום פולימרי המקשר בין סוגים רבים של משטחים, מעניק בסיס איכותי ועמיד לשכבת חומר המיושמת מעליו הנדרשת בכמות מינימאלית וזוכה בחוזק הדבקה גבוהה למשטח שעליו היא מיושמת. מדובר על חומר לאיטום קירות חיצוניים ופנימיים מבוסס על תחליב פולימרי אקרילי שקוף, שהינו בעל יכולת ספיגה אופטימאלית של פני השטח.

  • פולימר היברידי שקוף - חומר איטום וציפוי של קירות חיצוניים משחתי ושקוף, ידידותי לסביבה, בעל חומר תכונות דומות לאלו של פולימר היברידי.

המדריך המלא לאיטום וחידוש קירות חיצוניים

סדקים בקירות החיצוניים של המבנה הוא ליקוי בנייה שכיח, ממנו סובלים בעלי דירות רבים. לרוב מתחיל הסדק להתפתח בשל ליקויים בתשתית – כאשר ישנו פגם בתשתית, מתקיימת ספיגה מוגברת של לחות והרטיבות מחלחלת אל פנים הבית וכפועל יוצא נוצרות רטיבות עובש ומגוון נרחב של ליקויים אשר עלולים לא רק לפגוע ולפגום במראה הבית אלא גם והחמור מכך, לפגוע בבריאות. כדי לאטום את הקירות החיצוניים, יש לפעול בהתאם לצעדים מדודים ומוגדרים וכדי לאפשר לכם להצליח בהליך האיטום, ריכזנו עבורכם את הצעדים המומלצים.

כך תחדשו את הקירות החיצוניים של הבית

כדי להעניק לביתכם את המראה החדיש והרענן בו אתם חושקים, הגיע זמן לאטום ולחדש את הקירות החיצוניים של הבית.

• שלב ראשון – סמנו לעצמכם את האזורים הבעייתיים והתחילו לעבוד עליהם ולהכינם לקראת הבאות – יש לקלף את כל האזור שסביב הסדק/החור אותם אתם רוצים לאטום. הקילוף צריך להיות כמה שיותר יסודי ובגדול עד הרגע בו אתם ממשיכים לעבוד עם השפכטל ולא נשאר עוד מה לקלף.

• שלב שני – לאחר קילוף שכבת הקיר הראשונה, נשארים הסדקים /החורים שעליכם לאטום בעזרת חומר לאיטום קירות. בשלב זה עליכם להצטייד בצבע יסוד (הנקרא בין היתר פגפיקס) אשר יאפשר לכם ליצור משטח יציב ויסייע לכם לבצע איטום איכותי יותר.

• שלב שלישי – רק לאחר שהמתנתם לייבוש הקיר עם חומר היסוד, הכינו עצמכם לקראת מילוי הקיר באמצעות חומר איטום קיר חיצוני – חומר איטום זה הוא חומר עמיד בפני לחות ובפני רטיבות. סיימתם למלא את הסדקים / חורים? שייפו את הקיר והשוו את הגבהים.

• שלב רביעי – זה השלב בו המשטח עליו אתם עובדים ישר וחלק ועל גביו אתם מורחים שוב את צבע היסוד.

• שלב חמישי ואחרון – מהרגע בו סיימתם עם השלב הרביעי וכמובן המתנתם שעתיים לכל הפחות עד שהקיר יתייבש, עליכם לאטום ולחדש את הקיר החיצוני באמצעות חומר איטום קיר חיצוני אותו תרכשו מבעוד מועד. את החומר ניתן למרוח על הגיר בדיוק כפי שאתם מורחים צבע לקירות (מברשת / רולר ועוד).

אפשר גם לבצע איטום שקוף

אם אתם מבקשים לבצע איטום ובמקביל לשמור את המראה הטבעי של הקיר החיצוני שלכם, כדאי להשתמש בצבע איטום שקוף. חומר איטום שקוף מצד אחד יאפשר לכם לשמור על מראה הקיר שלכם ומהצד השני לאטום את כל הסדקים שמאיימים על איכות החיים שלכם. אין זה משנה איזה חומר איטום אתם רוכשים כל עוד השכלתם לקרוא את כל ההוראות הכתובות על גב האריזה והבנתם כיצד נכון להשתמש בהם. אז נכון, אתם יכולים לשכור את שרותיו של בעל מקצוע שיבצע עבורכם את האיטום, אך אם יש לכם זמן פנוי, אתם לגמרי יכולים לעשות זאת בעצמכם.

הזמנת חומר לאיטום קיר חיצוני

להזמנת חומר לאיטום קירות חיצוניים על בסיס פולימרי, ולקבלת מידע נוסף על חומרי איטום גגות וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.