חומרי איטום לאמבטיה - חומר איטום מקלחת הטוב ביותר בשוק

מחפשים חומר איטום לאמבטיה? חומר איטום מקלחת שהוא מומלץ ואיכותי? כדאי שתכירו חומרים לאיטום חדרים רטובים של החברה המוערכת א.משי איטום.

מדובר בחומרי איטום של מותגים מובילים הכוללים בורניט 1K אקספרס ובורניט 1K סטנדרט.

חשיבות איטום נאות של חדרי אמבטיה: למה כדאי להשקיע בחומרי איטום לאמבטיה?

חדרי אמבטיה הינם רטובים וכן איטומם הנאות משמעותי ביותר. החשיבות נובעת מהיותם חדרים שבהן עוברות כמויות מים גדולות הבאות במגע עם רצפת, תקרת וקירות החדר.

ללא שכבת חומרי איטום אמבטיה וציפוי טובה, המים שבחדר יחלחלו דרך שכבת החיפוי של האריחים והרצפות, ייספגו בשכבות בלוקים ובטון ויתפשטו לחלקים אחרים של המבנה.

חדירה זו של נוזלים תוביל עם הזמן לשורה ארוכה של ליקויים ומחדלים חמורים המתחילים בעובש, פטריות וכתמי רטיבות וממשיכים לליקויים ביסודות המבנה.

לכן, קיימת חשיבות רבה לבחירת חומרים לאיטום חדרים רטובים שהם איכותיים ומומלצים לשימוש כחומר איטום לאמבטיה כפי שיש לנו להציע וליישומם הנכון בהתאם להוראות היצרן.

בורניט 1K סטנדרט

אם אתם מחפשים חומרים לאיטום חדרים רטובים, בורניט 1K סטנדרט הינו חומר איטום לאמבטיה מהמעלה הראשונה והוא המבוסס על תחליב ביטומני משופר, נטול סולבנטים וידידותי לסביבה.

זהו חומר איטום מקלחת המשלב יציבות גבוהה לצד גמישות רבה אשר ניתן ליישמו בשכבה עבה אחת.

הוא מעולה לגישורם של סדקים ומתאים לשימוש אופקי ואנכי. החומר עמיד בפני רטיבות ולחות ויש לו יכולת היצמדות גבוהה למשטחים ביטומנים ומינרלים.

כמו כן, מלבד איטומם של חדרי אמבטיה הוא גם משמש לאיטום חדרים רטובים נוספים, מרתפים, מרפסות, קורות יסוד וקירות.

 בורניט 1K אקספרס

חומרי איטום לאמבטיה כמו בורניט 1K אקספרס, הם חומרים משחתיים חד רכיבי ביטומני סמיך המתייבשים במהירות.

בזכות יחס גבוה של מוצקים ניתן ליישם עם מעט חומר שכבה עבה אחת.

לאחר ששכבת האיטום מתייבשת לגמרי מתקבל ציפוי איכותי בעלת עמידות מעולה בפני מים ורטיבות, עם רמה גבוהה של גמישות ויכולת גישור מצוינת בין סדקים.

בנוסף להיותו חומר מעולה לאיטום חדרי אמבטיה הוא משמש גם לאיטומם של חדרים רטובים נוספים, מרפסות וקירות מבנים.

בזכות עמידות בפני חומרים מאכלים ואגרסיביים הקיימים באדמה הוא גם מעולה לאיטום של מרתפים.

הזמנת חומר איטום אמבטיה

להזמנת חומרי איטום אמבטיה איכותי ומומלץ, כמו גם חומרים לאיטום חדרים רטובים, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.