אודות חומר איטום למרפסת מרוצפת

עם החברה המובילה א. משי איטום תוכלו לרכוש חומרי איטום למרפסת מרוצפת באיכות גבוהה ביותר.

מדובר בחומרי איטום המבוססים על טכנולוגיות מתקדמות, המספקים מענה שלם וארוך טווח לאיטום מרפסות מרוצפות ופותר באופן מוחלט בעיית חדירת נוזלים לתוך המבנה.

מורכבות איטום מרפסת מרוצפת 

אחד מתחומי האיטום היותר מורכבים הינו מרפסות מרוצפות בהיותן חשופות לגשמים, רטיבות ולחות ובגין מקומה של מערכת האיטום תחת המרצפות המקשה על זיהוי נקודות כשל.

חשוב להבין שאי זיהוי נקודות כשל עלול לגרום לנזקים מאוד חמורים ויקרי ערך לרבות פירוק כל התשתיות הקיימות של מילוי וריצוף, שיפוץ תשתיות פנימיות של המבנה, פינוי הפסולת ורכישת חומרי גלם והתקנתם מחדש.

זאת לצד עבודות נלוות כדוגמת צביעת קירות, והתקנה מחודשת של ויטרינות ומעקות.

לכן, בכל הקשור לנושא של חומר איטום למרפסת מרוצפת, חשוב מאוד להשקיע.

שיהיה  משובח ולבצע את עבודות האיטום באופן מדויק ונכון, בייחוד כאשר מדובר במרפסת פתוחה בבניין מגורים המהווה גג לדירה או למרפסת שמתחתיה.

התייחסות נכונה לאיטום גגות מרצופים

מכיוון שמרפסת מרוצפת באה במגע שוטף עם כמות גבוהה של רטיבות, מים ונוזלים, ההתייחסות לפעולות האיטום עבורה דומה במהותן לזו של בריכות.

כמו כן, מכיוון שכשלים באיטום יחדרו לחלקו התחתון של המבנה יש גם לתכנן מראש מערכת ניקוז ולדאוג להפרדה מלאה בין ריצופו החיצוני לפנימי של הבית. וכי חשוב, יש לעשות שימוש בחומר איטום למרפסת מרוצפת.

תיקון בעיות איטום במרפסות מרוצפות

חשוב להבין שבמרבית המקרים הפתרון לבעיית איטום במרפסת מרוצפת דורש פתיחה של כל מערכת הריצוף ואיטומה מחדש.

הימנעות מעבודה כוללת שכזו אפשרית רק במקרים של בעיה מקומית מוגדרת ללא השלכות נוספות, כדוגמת תיקון פתחי מרזבים או איטומם של סדקים.

כמו כן, בחלק מהמצבים ניתן לבצע פעולות איטום מעל המרצפות בעזרת חומרי איטום שקופים.

בכל מקרה חשוב שאבחון בעיית האיטום ותיקונה תבוצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים ואמינים המקפידים על ביצוע כל שלבי פעולות האיטום במלואם, בהתאם למאפייני העבודה ולהוראות חומר איטום למרפסת מרוצפת בו נעשה שימוש.

הזמנת חומר איטום למרפסת מרוצפת

להזמנת חומרי איטום איכותיים ועמידים על ריצוף שכמובן מתאים לשמש גם חומר איטום למרפסת מרוצפת ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.