מגוון איכותי של חומרי איטום ובידוד

נדרשים לעבודות איטום ובידוד? מחפשים עבורן חומרים איכותיים המספקים פתרונות מלאים וארוכי טווח?

חברת א.משי איטום מובילה כבר שני עשורים בארץ בחו"ל בענף האיטום, מציעה לציבור לקוחותיה מגוון פתרונות מקצועיים ומתקדמים.

אנו מציעים פתרונות איטום ובידוד המושתתים על החומרים המתקדמים ביותר בעולם בהתאמה לצרכים שונים, ביניהם חומרים משובחים המונעים נזילות במתחמים ומבנים תת קרקעיים כמו פירי מעליות, חניונים ומרתפים, וכן איטום חכם ואיכותי של חדרים רטובים, קירות חיצוניים וגגות.

מגוון חומרי איטום ובידוד מובחרים 

אנו מייבאים ומשווקים חומרי איטום ובידוד מובחרים של היצרניות הטובות בעולם. בין היתר חברתנו הינה נציגתם הבלעדית בישראל של המותגים המובילים NORMET ו-  TAM הידועים בפתרונות מבוססי טכנולוגיה חדשנית לצרכי איטום ובידוד קונבנציונאליים ומיוחדים כאחד.

כך למשל, תצאו אצלנו מבחר איכותי של חומרי איטום ובידוד משחתיים, צמנטיים, גבישיים, חומרי בידוד ואיטום בהזרקה, חומרים לאיטום שלילי, וחומרי ציפוי, ניקוי והגנה למשטחים של בטון (ראה גם: חומר איטום לגג בטון).

כמו כן, אנו מוכרים ציוד ומכשירי עזר לעבודות בידוד ואיטום כדוגמת אקדח וצינור לאיירלס ורולרים אוניברסליים.

חומרים ומכשירים אלו מספקים פתרונות מתקדמים לקשת רחבה של צרכי בידוד ואיטום, לרבות איטום ובידוד סוגים שונים של גגות, איטום מרפסות, קירות חיצוניים ופנימיים, איטום מרתפים, חדרי שירותים ואמבטיה, איטום חלונות ובריכות.

פתרונות מקצועיים בהתאמה אישית לכל צורך

בזכות ניסיון רב שנים עם מאות פרויקטי בניה מורכבים בישראל ובחו"ל, ידע מתקדם ושירות מקצועי, חברתנו מהווה כתובת מועדפת למתן ייעוץ ופתרונות מקצועיים מותאמים לכל צורך איטום ובידוד.

בנוסף, היכולות והכלים שלנו מאפשרים לספק מענה גם לצרכים לא קונבנציונאליים ולשיטות עבודה פחות מוכרות.

כל זאת לצד מבחר איכותי של מוצרי איטום ובידוד ייחודיים שחברתנו משווקת עם מערך ליווי וייעוץ מקצועי של נציגים.

אנו מספקים ייעוץ וסיוע ביישום כל חומר איטום ובידוד נבחר עם שיטות עבודות מתקדמות ונכונות, ופתרונות איכותיים המותאמים לייעוד העבודה ומאפייניה הייחודים.

הזמנת חומרי איטום לגגות רעפים

להזמנת חומרי איטום ובידוד מובחרים ולקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.