אם חיפשתם חומרי איטום צמנטיים - אתם בהחלט במקום הנכון! חומרי איטום עשויים צמנט קיימים היום הינם בעלי עמידות משופרת בשחיקה, ומגבירים את חוזק המתיחה של הבטון. מחפשים חומר איטום צמנטי? בקטגוריה זו תוכלו למצוא מגוון חומרי איטום צמנטיים באיכויות גבוהות במיוחד ליישומים שונים. בכל עמוד של חומר איטום צמנטי תוכלו למצוא מפרט על מאפייניו ואופן יישומו.  להזמנות חייגו 04-6046525



כל מה שחשוב לדעת על חומרי איטום צמנטיים

חומרי איטום צמנטיים הם חומרים על בסיס צמנט המשמשים למטרות איטום. חומרי איטום צמנטיים הם תערובת של מלט וחול, מה שהופך אותם לחזקים ועמידים.

ישנם סוגים שונים של איטום בעזרת חומרים צמנטים, כגון דרגת חוץ, כיתה פנימית ואיטום. כיתה חיצונית משמשת למשטחים החיצוניים של מבנים כדי להגן מפני חדירת מים. דרגת פנים משמשת בקירות וברצפות הפנימיות כדי להגן מפני חדירת מים. איטום משמש לאיטום מבנים כמו כבישים או גשרים מחדירת מים.

חומרי איטום עשויים צמנט משמשים בדרך כלל בפרויקטי בנייה כדי לאטום סדקים, רווחים ומפרקים. הם משמשים גם כפתרון איטום.

חומרי איטום צמנטיים עשויים ממלט הידראולי ומאגרגט כמו חול או חצץ דק. הם מיושמים על פני השטח הזקוקים לאיטום על ידי ריסוס, הברשה, גלגול או טבילה.

מהי הדרך הטובה ביותר להתקין חומר איטום צמנטי

כיום צריך ליישם אותו עם כף או ביד. יש ליישם אותו לפני שהבטון מתקבע כך שיוכל ליצור קשר הדוק בין משטח הבטון לאיטום. חומרי איטום צמנטיים אינם מושפעים ממים או לחות, ולכן אין צורך לחשוש שהם ידרדרו עם הזמן בגלל חשיפה למים או לחות.

חומרי איטום צמנטיים משמשים למטרות רבות ושונות. הם משמשים בדרך כלל לאיטום משטחי בטון ובנייה, לאיטום מים וכבסיס לצבע או טיח.

חומר איטום צמנטי עשוי ממלט, שהוא חומר חזק ועמיד. הוא שימש בבנייה של מבנים ומבנים מכיוון שהוא חזק ועמיד כאחד. ניתן להשתמש בחומרים לאיטום צמנטיים למטרות רבות ושונות, כגון איטום משטחי בטון ובנייה, איטום מים, או כשכבת בסיס על קירות לפני צביעה או סיוד.

היתרונות חומרי איטום צמנטיים

חומרי איטום צמנטיים הם דרך מצוינת להגן על שלמות הבית שלך. הם תוכננו במיוחד כדי לעמוד בפני מים ולחות. זה הופך אותם למושלמים עבור חדרי אמבטיה, שירותים, מטבחים, מרתפים, וחללים רטובים אחרים בבית שלך.

מה הם כוללים:

- מגוון רחב של צבעים

- תכולת VOC נמוכה

- עמידות בפני קורוזיה

- עמיד בפני נזקים מטמפרטורות גבוהות

הבחירה הטובה ביותר לאיטום תשתיות עשויות בטון

האיטום הצמנטי הוא חומר בעל עקביות מוצקה ומשמש . ניתן ליישם אותו על משטחים פנימיים וחיצוניים כאחד.

סוג זה של איטום יכול להיות מיושם על משטחים פנימיים וחיצוניים כאחד. כמו כן, חשוב לציין שחומר איטום מסוג זה אינו מתאים לכל סוגי התשתיות, שכן הוא צריך להיות בעל מאפיינים מסוימים על מנת לפעול כראוי. הסיבה לכך היא שיש לקחת בחשבון את הסביבה, היישום ועוד בבחירת חומר איטום לתשתית מבטון. חומרי איטום צמנטיים הם הבחירה הטובה ביותר ליישומים על תשתיות עשויות בטון. זוהי כמובן הסתייגות בהתאמת חומר האיטום לתנאי השטח, הסביבה ועוד.

חומרי אטימה צמנטיים חזקים ועמידים במיוחד הם סוג של חומרי איטום המיוצרים ממלט וממרכיבים אחרים. מרכיבים אלה כוללים סיד, מים ותוספים כגון תערובות. ישנם שני סוגים עיקריים של חומרי איטום צמנטיים: אלו שמורחים על פני השטח וכאלה המוזרקים למשטח.

חומרי איטום צמנטיים מתקדמים נמצאים בשימוש בבנייה כבר שנים רבות מכיוון שיש להם מגוון יתרונות. ניתן להשתמש בהם הן על מבני בטון חדשים והן על מבני בטון ישנים. ניתן ליישם אותם גם על משטחים אופקיים וגם על משטחים אנכיים, מה שמאפשר להשתמש בהם בדרכים רבות ושונות. חומרי איטום עשויים צמנט הם גם בעלי תכונות מליטה מצוינות מה שאומר שהם יתחברו היטב עם מצע הבטון שעליו הם מיושמים.

שורה תחתונה

א.איטום משי מתמחה בחומרי איטום צמנטיים כגון חומרי איטום לכל מטרה, המשמשים לתיקון והגנה בבטון, אספלט ומשטחים נוספים. יש לנו צוות מומחים אשר תמיד מעודכן בטרנדים העדכניים ביותר בתעשייה ויש להם ידע נרחב בחומרים וטכנולוגיות המסייעים להם לפתח מוצרים חדשים עבור לקוחותינו.