סילר הוא חומר איטום המשמש למטרות איטום משטחים שונים המתאפיינים ברמת ספיגה גבוהה, כאשר השימוש בחומר גלם זה נעשה באמצעות מספר סוגי סילרים שונים המיוצרים על בסיס מים ו/או על בסיס חומרים סולבנטים.

מהו סילר לבטון?

סילר לבטון הוא למעשה סוג של סילר (חומר איטום) המיועד למשטחי בטון. סילרים לאיטום מסוג זה מיוצרים על בסיס מים או על בסיס חומרים סולבנטים הידועים כחומרים ממיסים, כאשר סוג הסילר הספציפי נקבע בהתאם למאפייני משטח הבטון ומטרות השימוש בסילר מלכתחילה.

מטרות השימוש של סילרים לבטון

סילרים לבטון משמשים למספר מטרות עיקריות, וביניהן:
• איטום משטחי בטון ברמת ספיגה גבוהה - משטחי הבטון ידועים כמשטחים כבעלי רמת ספיגה גבוהה, ולכן, נדרשת להם שכבת איטום אשר תמנע חדירה של לכלוך נוקשה, שומנים מכל סוג ומים.
• מניעת החלקה - השימוש בסילר לבטון נועד גם למניעת החלקה והשימוש בו נעשה בעיקר על גבי משטחי בטון מוחלק. במקרים אלו, סילר לבטון מוחלק משמש כשכבת ציפוי פונקציונאלית המונעת החלקה.
• שמירה על המשטח לאורך זמן - השימוש בסוגי סילרים לבטון נועד בין היתר למטרות שימור מראה המשטח לאורך זמן גם מבחינת הגוון וגם מבחינת הטקסטורה של המשטח. כמו כן, השימוש בסילר נועד לצרכי טשטוש של סימני שחיקה ובלאי של המשטח.
בנוסף, נעשה שימוש בסילר לבטון לצורך הגנה על משטחי בטון בהם בוצעו עבודות פוליש והברקה.

סילר לבטון מראה רטוב

סילרים לבטון המיוצרים על בסיס מים או על בסיס חומרים ממסים הידועים בשם סולבנטים, משמשים בין היתר להקניית מראה רטוב או חצי רטוב למשטח הבטון אותו אתם מעוניינים לאטום. מריחת סילר לבטון מראה רטוב יקנה מראה מבריק ורטוב למשטח והשימוש בו נעשה בעיקר על גבי משטחי ריצוף מבטון המגיעים בגוונים שונים.

איטום משטחי בטון באמצעות סילר – מה חשוב לדעת?

מריחת סילר לבטון היא פעולה מקצועית אותה חשוב ליישם באמצעות אנשי מקצוע, בכל אחד מהמצבים הבאים:

1. עם סיום עבודות ההתקנה של משטחי הבטון בסביבת המגורים
2. לאחר ביצוע עבודות פוליש על גבי משטחי בטון
3. אחת למספר שנים בהתאם למצבו התחזוקתי של משטח הבטון

לפני מריחת חומר הסילר על גבי המשטח באמצעות מכשור ייחודי, נדרשת פעולת ניקוי יסודית של המשטח לצורך הסרת אבק וניקוי פני המשטח מלכלוך, שמנים וכדומה. חשוב לציין שסוגי סילרים לבטון בדומה לסוגי סילרים המיועדים למשטחים נוספים כגון משטחי שיש, משטחי אבן טבעית וכדומה, מתאפיינים בריחות עזים וחזקים המחייבים אוורור יסודי של סביבת המגורים לאחר ביצוע פעולת המריחה של החומר על גבי המשטחים. למידע נוסף על סוגי סילרים לבטון ואופן השימוש בהם אתם מוזמנים ליצור עימנו קשר!

מוצרי סילרים לבטון מומלצים מבית א. משי איטום

סילימפר ננו אל. אמ

 סילימפר ננו אל.אמ - סילר לבטון

סילר הספגה ננו דוחה מים ומשמש לאיטום משטחים לא סופגים כגון: משטחי אבן טבעית שיש ועוד. סילר זה אינו מכתים או משנה את גוון המשטח עליו הוא מיושם.


סטון ורניש 

נאודור סטון ורניש - סילר לבטון

סילר המיועד למשטחי אבן טבעית ומשטחי בומנייט (בטון מוטבע)
לאחר ייבוש החומר יתקבל משטח אטום לחדירת שמנים, כתמים ולכלוך ובכך ישמר את המראה הטבעי של השטח עליו הוא מיושם. לאחר ייבוש החומר נקבל משטח במראה משי.
לייעוץ מקצועי עבור חומרי איטום נוספים צרו איתנו קשר