סילר הוא בראש ובראשונה חומר איטום המיועד למטרות איטום של כל סוגי המשטחים המצויים בסביבת המגורים, לרבות, משטחי ריצוף המיוצרים מאבן, משטחי עבודה המיוצרים מאבן בסביבת המטבח ומשטחים נוספים שהמכנה המשותף להם טמון בעובדה שהם מיוצרים מאבן כזו או אחרת המתאפיינת ברמת ספיגה גבוהה.

סילרים לאבן – איזה סוגים קיימים?

כיום, תוכלו למצוא היצע הולך וגדל של סוגי סילרים לאבן שכל אחד מהם מיועד למטרות שונות, החל מאיטום משטחי אבן מכל סוג המתאפיינים ברמת ספיגה גבוהה, דרך ציפוי משטחים מוחלקים כגון משטחי שיש טבעי ועד למטרות הגנה על הגוון המקורי של המשטח.
כאשר מדברים על סוגי סילרים לאבן מדברים על מספר סוגים של חומר הסילר על בסיס מים ו/או על בסיס חומרים סולבנטים הידועים כחומרים ממיסים. בין היתר תוכלו למצוא סילר לאבן טבעית, סילר למשטחי שיש מכל סוג, סילר לאבן כורכר, אבן ירושלמית, אבן גיר וסוגי סילרים נוספים המיועדים ומותאמים למשטחי אבן.

מתי נעשה שימוש בסילרים לאבן?

השימוש בסילר לאבן מומלץ בכל אותם מקרים בהם אתם נדרשים לבצע פעולות איטום של משטחי אבן בעלי רמת ספיגה גבוהה, ולכן, השימוש בסילר נעשה בעיקר לאחר סיום עבודות התקנתו של המשטח בסביבת המגורים במסגרת הליכי בנייה או שיפוץ. יחד עם זאת, חשוב לציין שהסילר לאבן משמש כמעין שכבת ציפוי השומרת על גוון המשטח והמראה הטבעי של האבן, ולכן, קיימת חשיבות רבה לתחזוקת המשטח באמצעות סילר בכל פעם שאתם מבצעים עבודות פוליש והברקה של המשטח ו/או אחת למספר שנים בהתאם למצבו התחזוקתי של המשטח. השמירה על המראה הטבעי של משטחי האבן יכולה להיעשות גם באמצעות סילר לאבן טבעית על בסיס מים וגם באמצעות סילרים לאבן על בסיס חומרים סולבנטים.
חשוב לדעת: סילר לאבן, בדומה לכל סוגי הסילרים האחרים המיועדים למשטחים המיוצרים מחומרי גלם נוספים (בטון, עץ וכדומה), הוא חומר איטום המאבד מהאפקטיביות שלו לאורך זמן, ולכן, על מנת לחדש את איטום משטחי האבן בסביבת המגורים, מומלץ לחזור על פעולת מריחת הסילר אחת למספר שנים.

איך עובדים עם סילר לאבן?

סילר לאבן גיר או לכל אבן אחרת הוא חומר גלם בעל ריח עז המתפוגג באיטיות, ולכן, העבודה איתו מחייבת אתכם להפקדה יתרה על שימוש במסיכות מגן על דרכי הנשימה. ברוב המקרים, עבודה עם סילר לאבן מומלץ שתעשה באמצעות אנשי מקצוע המתמחים בנושא גם מטעמים בטיחותיים וגם למטרות התאמה מדויקת של סוג הסילר הנחוץ למשטח אותם אתם מעוניינים לאטום ולצפות. לפני מריחת הסילר על גבי המשטח, חשוב לנקות באופן יסודי את גוף המשטח ורק לאחר ייבוש מלא של המשטח ניתן לבצע את פעולת מריחת הסילר. עם סיום הפעולה, חשוב לאוורר היטב את סביבת המגורים. למידע נוסף על התאמת סילר לאבן לסוג המשטח העומד לרשותכם צרו עימנו קשר!

מוצרי סילרים לאבן מומלצים מבית א. משי איטום

נאודור ורניש / נאודור ורניש מט (מבוסס מים) 

נאודור ורניש - סילר לאבןנאודור ורניש מט - סילר לאבן מבוסס מים

נאודור ורניש הינו סילר איכותי המשמש כציפוי למשטחי בטון, אבן, מיקרוטופינג, משטחים דקורטיביים, ציפוי אפוקסי ורצפות תעשייתיות. מטרתו של הסילר הינה לספק הגנה ולמנוע חדירת לכלוך, שמנים וכתמים עליו הוא מיושם. בנוסף, הסילר מאפשר ניקוי מהיר של השטח במידת הצורך. והוא קיים גם במראה מט, מבריק וסאטן (נאודור ורניש מט מבוסס מים)
- לקטלוג סילרים לחצו כאן