סופר בילד - חומר מסטיק גומי לאיטום

דרך חברת א.משי איטום תוכלו לרכוש חומר מסטיק גומי לאיטום איכותי במיוחד מסוג סופר בילד של המותג המוביל MSI. מדובר בחומר איטום משחתי רב עובי בעל עמידות גבוהה לשחיקה המתאים לקשת רחבה של יישומים, החל מאיטום של גגות ועד לאיטום משטחי בטון מוטבע ואספלט.

חומר מסטיק לאיטוםהאיכויות והשימושים של סופר בילד

סופר בילד הינו חומר מסטיק גומי לאיטום וציפוי לבן על בסיס מים, לא דליק, בעל יכולות מעולות להדבקות תשתיות עם רמה מאוד גבוהה של עמידות בפני שחיקה. זהו חומר בעל כושר עמידות מצוין מפני כימיקלים ובפני פגעי מזג האוויר השונים לרבות קרינת שמש, גשם ושלג. הוא משמש לקשת רחבה של צרכים לרבות איטום של מרפסות, איטום גגות ואיטום של חדרים רטובים כמו חדר מקלחת ומטבח. כמו כן, חומר איטום זה מעולה לאיטום של קורות יסוד וכן לציפוי בטון מוטבע, משטחי אספלט, משטחי תעשייה ועבור מקומות בהם יש צורך ברמה טובה במיוחד של עמידות בפני שחיקה. בנוסף החומר מסופק במגוון צבעים לפי דרישה לרבות צהוב, חום, אדום, אפור, כחול, ירוק ושחור.

עבודה עם מסטיק גומי לאיטום

עבודה עם מסטיק גומי לאיטום מסוג סופר בילד יש לבצע במדויק בהתאם להוראות היצרן. העבודה עצמה מורכבת ממספר שלבים בסיסיים:

  • הכנת שטח - את החומר יש ליישם על פני משטח יבש ונקי נטול שמנים ואבק. במידה ומשטח האיטום מלוכלך מומלץ לנקותו בעזרת לחץ מים. כמו כן, אם יש במשטח חורים או פגמים יש לתקנם בעזרת תערובת של בטון עם חול ביחס של אחד לשלוש.
  • שכבת יסוד - יש ליישם בעזרת פריימר משחתי מסוג Universal Primer של MSI. את החומר יש לדלל עם מים ביחס של אחד לשבע ולערבבו היטב עד לקבלתו של מרקם נוזלי אחיד, למרוח על פני השטח ולחכות כארבע שעות לייבושו.
  • יישום סופר בילד - טרם מריחת סופר בילד יש לערבבו היטב. את החומר ניתן ליישם בעזרת רולר, מברשת או בהתזת איירלס. יש ליישם את חומר האיטום בשתיים או שלוש שכבות לכל הפחות כשכל שכבה יש למרוח בכיוון המנוגד לקודמת לה. כמו כן, בין כל שכבה ושכבה יש להמתין לייבוש למשך כארבע שעות לכל הפחות, כאשר הייבוש הסופי של חומר האיטום אורך לרוב יממה.

הזמנת מסטיק גומי לאיטום

להזמנת מסטיק גומי לאיטום מומלץ ואיכותי, ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.