חומרי איטום ואיחוי סדקים בקירות פנימיים וחיצוניים

מחפשים חומר איטום סדקים לקירות פנימיים או חיצוניים? כדאי שתכירו את המוצרים המובחרים שיש לחברת א.משי איטום להציע.

מדובר על חומרי איטום סדקים חדשניים ומתקדמים הטובים ביותר בשוק המקומי, המספקים פתרונות איטום שלמים עבור קשת רחבה של בעיות וצרכים.

היווצרותם של סדקים בקירות חומר איטום סדקים - חומר איטום קירות פנימיים

אנו נוטים לחשוב על מבנה ביתנו כסטטי ויציב, אולם למעשה הוא פועל ועובד כל הזמן עם תנודות קלות שמקורן בהתכווצויות והתפשטויות תרמיות.

מקורן של תנודות אלו יכול להיות  רטיבות והתייבשות של קירות המבנה, שינויים בטמפרטורה ומתנועת הקרקע. גורמים אלו נלקחים בחשבון בעת תכנון ובניית מבנה, אולם עם השנים או בגין בנייה לקויה עלולות תנודות אלו לגרום לסדקים.

כאן נכנס לתמונה חומר לאיטום סדקים שחייב להיות איכותי ועמיד. ואיך בוחרים חומרי איטום סדקים? מיד נראה.

הבעייתיות של סדקים במבנה

יש לדעת כי סדקים בקירות פנימיים מהווים לרוב בעיה אסטטית הניתנת לפתרון בעזרת חומר איטום סדקים לקירות פנימיים שאנו משווקים ומוכרים.

מנגד, סדקים בקירות חיצוניים גורמים לחדירת מים ורטיבות אל תוך המבנה, שיכולה להוביל לבעיות איטום בסיסיות חמורות.

לכן יש חשיבות רבה לתיקון סדקים אלו כמה שיותר מהר בעזרת חומרי איטום למצבים לא סטנדרטיים סדקים לקירות חיצוניים איכותיים ויעלים לטווח הארוך כפי שאנו משווקים.

יש לציין כי תחת הכותרת של קירות חיצוניים נכלל גג המבנה ומרפסות חיצוניות.

סוגי סדקים בקירות מבנה

מלבד הבחנה בין סדקים בקירות פנימיים וחיצוניים, סדקים מובחנים גם על פי תכונות אחרות שהעיקריות שבהן הינן:

  • סדקי שערה - סדקים דקיקים המופיעים בדרך כלל רק בשכבת הטיח היכולים לחדור לתוך המבנה ולגרום לבעיית רטיבות. חומרי איטום סדקים - יפתרו לכם את הבעיה כמובן.
  • סדקים נימיים - סדקים דקים המופיעים לא רק בשכבת הטיח אלא גם בקירות עצמם שעשויים מבטון או מבלוקים. הם עלולים לגרום נזקים הרבה יותר כבדים למבנה ולכן מצריכים טיפול מהיר עם חומר איטום סדקים.
  • סדקים עובדים - מדובר בסדקים רחבים בעלי צורה אקראית המופיעים במקומות שונים בקירות, כדוגמת חיבורי יציקות, שנוצרו בגין בתנודות של המבנה.
  • תפרי התפשטות - סדקים שנוצרו בכוונה בתהליך הבנייה המאפשרים את תנודתם של תפרים. במידה ולא נאטמו כראוי הם עלולים לגרום לבעיה חמורה של חדירת מים לתוך המבנה ולכן דורשים התייחסות וטיפול מיידי.

הזמנת חומר איטום למרפסת מרוצפת 

להזמנת חומר איטום סדקים איכותי ויעיל ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.