מחפשים חומרי איטום בנהריה? מתלבטים מה לבחור? מיותר לציין כי כאשר רוכשים חומרים לאיטום מחנות אונליין מובילה בנהריה והסביבה, הוא חייב להיות איכותי על מנת שהאיטום יהיה מוצלח.

א. משי איטום משווקת חומרי איטום בנהריה מתקדמים ואיכותיים לצורך איטום לכל סוגי הגגות, מרתפים, קירות, חדרים רטובים לבתים פרטים, מבנים ציבוריים ולכל גג אפשרי. חומרי אטימה של א. משי איטום הם חומרי איטום אמינים, ידידותיים לסביבה, עמידים במים, גמישים ואינם דליקים.

ניתן להתקשר לייעוץ חינם לגבי חומרי איטום עמידים בפני מים ותנאי מזג אוויר - מתאים לכם ביותר, משלוחים לכל הארץ עד בית הלקוח. למידע נוסף חייגו 046046525

חומרי איטום בנהריה התפתחו רבות בשנים האחרונות. התפתחות זו ניכרת לא רק בשיטות האיטום – אלא גם בחומרי האיטום המתוחכמים שנכנסים לשוק.

א.משי מתחייבת לספק חומרי איטום בנהריה במחירים יחודיים. המטרה שלהם היא להקל על חייהם של לקוחותיהם על ידי מתן מוצרים איכותיים שיכולים לשמש למגוון מטרות.

להלן חומרי האיטום הנפוצים ביותר בנהריה

  • חומרי איטום ביטומנים

  • חומרי פוליאוריטן

  • חומרי איטום אקריליים

  • חומרי איטום סיליקונים

  • יריעות פלסטיות

  • חומרי איטום בהזרקה

חומרי איטום גגות בנהריה

איטום גגות הוא חלק חשוב משגרת תחזוקת הגג. הוא מונע ממים לחדור לאטימה ולהיכנס למבנה.

חומרי איטום גגות בנהריה מתוכננים להיות עמידים, גמישים וקלים ליישום. ניתן ליישם אותם על כל סוג של חומר קירוי כגון רעפי חרס, רעפי בטון, רעפי אספלט, גגות מתכת או שייק עץ.

סוגי האיטום הנפוצים ביותר לגגות הם ציפוי סיליקון ואקריליק.

ציפויי סיליקון הם סוג של גומי סינטטי עמיד למים ואינו נסדק או מתקלף עם הגיל. ציפויים אקריליים הם פולימרים אקריליים שעורבבו עם ממיסים ליצירת נוזל שניתן ליישם על משטח על מנת לספק הגנה מפני חדירת מים ומנזקי מזג אוויר אחרים. למידע נוסף על חומרי איטום לגגות בנצרת לחץ כאן

הזמנת חומרי איטום בנהריה והסביבה

להזמנת חומרים לאיטום בנהריה והסביבה באיכות גבוהה ומתקדמת המותאמים לסוג גג, קירות רטובים, רצפות, מרתפים, ולצרכים מיוחדים, ולקבלת עוד מידע או יעוץ איטום באופן מקצועי, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בנהריה בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.