חשיבותם של חומרי איטום לחלונות

אחד הגורמים המרכזיים לבעיית רטיבות ואיטום בבית בטווח הקצר והארוך כאחד, הוא חדירה דרך החלונות שלו. לכן ישנה חשיבות רבה לאיטום חלונות בעזרת חומרים איכותיים כפי שחברת א.משי איטום מייבאת ומשווקת.

מדובר על חומרי איטום מתקדמים המבוססים על טכנולוגיה חדישה המבטיחה רמה גבוהה ביותר של אטימות לאורך זמן.

בעיית אטימות חלונותחומר איטום חלונות

בעיית איטום של חלונות גורמת לנזקים רבים לרבות נזקי רטיבות, עובש ונזילות, בעיות של בידוד תרמי והתקלפות קירות.

לכן חשוב לזהות בעיות איטום אלו כמה שיותר מהר ולטפל בהן בעזרת חומרי איטום חלונות איכותיים באופן מקצועי ומדויק בהתאם לסוג הבעיה והוראות השימוש בחומר הנבחר.

חשוב לציין כי קיימים גורמים רבים המובילים לבעיית איטום חלונות לרבות שימוש בחומרי גלם ירודים, בלאי באיטום החלון ובעיות של עיבוי.

כמו כן, בעיות איטום אלו יכולות להיות בגין תכנון או בנייה לקויה של איטום החלון, למשל עקב ביצוע גרוע של עבודות אלומיניום, חדירת רטיבות ברווח שבין זגוגית החלון למשקוף שלו, וכן בגין כשלי איטום של שכבת סיליקון או גומיות איטום.

פתרון בעיית האיטום בחלונות משתנה הן באופן היישום ובסוג חומר איטום חלונות, בהתאם לסוג הבעיה ומידת חומרתה.

טיפול בבעיות איטום בחלונות

כאמור, טיפול בבעיות איטום בחלונות נקבע בהתאם לסיבת, סוג וחומרת הבעיה. כך למשל,

במקרה של רטיבות החודרת לבית יש לחפש אחר סדקים סביב החלון, ולאטום את כולו עם חומר איטום לחלונות במרחק של עד חמישים סנטימטר ממנו.

במקרה של בעיית איטום בין המשקוף של החלון לקיר יש צורך להיעזר בחומרים מתאימים לאיטום אלומיניום המספקים רמת היצמדות מלאה לקירות.

במקרה שקיימת כבר שכבת ישנה ולקויה של חומר איטום חלונות, יש להחליפה בשכבת איטום חדשה שיכולה להיות על בסיס פוליאוריתן.

בנוסף, שימוש בחומרי איטום לחלונות שונים נדרש גם במקרים של רטיבות מתחת או מסביב לסף החלונות, ועבור חיבור ברגים לקוי במסילות המשקוף ובמסגרת של החלון.

הזמנת חומר לאיטום חלונות

להזמנת חומר לאיטום חלונות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם א.משי איטום בטלפון 04-6046525 או באימייל: info@amsi.co.il.

אולי יעניין אתכם גם חומרים לאיטום גגות