אקווה פריימר אן.פי

פריימר אפוקסי המשמש כחומר מקשר ומשפר הידבקות למגוון ציפויים כגון: פוליאוריאה, אפוקסי, ופוליאוריתן.

המוצר מבוסס מים בעל חוזק הידבקות גבוה. ניתן ליישום על משטחי בטון, קצף פוליאוריטן לבידוד, יריעות ביטומניות עם ציפוי אגרגט ועוד מגוון משטחים.

יישומים אופיניים
  • המוצר מיושם על רצפות וקירות ( של מפעלים, מעבדות, מחסנים, חנויות, חניונים, מוסכים,בתי חולים, ובתי ספר) ולאחר מכן תיושם עליו שכבת ציפוי של מערכות איטום וציפוי מפוליאוריאה,  פוליאוריטן, ואפוקסי.  

  • המוצר משמש גם למשטחים אשר נדרשת בהם עמידות גבוהה לכימיקלים ועמידות מכנית. בנוסף סילובונד 202 מתאים לייצוב והקשחת משטחי בטון מתפוררים והגברת חוזק ההידבקות של חומרים המיושמים עליו למשטח.

  • ניתן ליישם על משטח לח (לא רטוב).

להורדת הקובץ לחץ כאן >

 

מאפיינים טכניים

צבע

אפור בהיר

יחס ערבוב  Α:Β (משקלי)

100:40

צפיפות  (EN ISO 2811-1)        

1,15 ק"ג/ליטר  (±0,05)

חוזק הידבקות  (EN 13892-8)

3Ν/mm²≤

צריכה: 120-160 גרם/מטר מרובע לשכבה אחת (בהתאם ליכולת הספיגה של התשתית)

 

תנאי יישום

תכולת לחות בתשתית

6%>

לחות יחסית  (RH)

70%>

טמפרטורת יישום (סביבה – תשתית)

מינימום +12°C

מקסימום  +35°C

 

 

 

 

 

 

זמני ייבוש

זמן עבידות (טמפרטורה של +25°C, לחות יחסית 50%)

1 שעה

זמן ייבוש (טמפרטורה של +25°C, לחות יחסית 50%)

7 שעות

זמן ייבוש לשכבה שנייה – שכבה עליונה (טמפרטורה של +25°C, לחות יחסית 50%)

24 שעות

התקשות מלאה

כ-7 ימים

טמפרטורות נמוכות ולחות גבוהה בזמן היישום ו/או האשפרה מאריכות את הזמנים המצוינים לעיל, בעוד שטמפרטורות גבוהות מקצרות אותם.*

הכנת השטח

הכנת השטח -  פני השטח צריכים להיות נקיים מאבק, לכלוך, גריז, חומרים שמנוניים וציפויים ישנים. לכן במידת הצורך יש לנקות את פני השטח באמצעים מכניים או ע"י שטיפה במכונת לחץ. פגמים במשטח יש לתקן ולהחליק ככל הניתן על בכדי להפחית את צריכת החומר.

יישום החומר:

יישום החומר: יש לשפוך את תכולת רכיב A לתוך רכיב B ולערבב על ידי מערבל מכאני.  לאחר מכן יש להוסיף לתערובת 10%-15% מים ממשקלה ולערבב עד לקבלת תערובת אחידה. יש ליישם את החומר בשכבה אחת  על ידי רולר מברשת או בהתזה.

הערות:

לחות במשטח צריכה להיות קטנה מ- 6%, אין ליישם את אקווה פריימר אן.פי תחת תנאים רטובים או אם צפויים כאלו במהלך ייבוש החומר, ניתן ליישם חומר איטום מסוג נאופרןף פוליאוריאה רק לאחר 24 שעות מזמן היישום של אקווה פריימר אן.פי , תיקוני סדקים וחורים במשטח ניתנים לתיקון ע"י מסטיק אטימה פוליאוריטני, אין ליישם על בטון חדש אשר טרם עברו 4 שבועות מיציקתו .

יש לשטוף מיד לאחר היישום במים.

 יש לאחסן את אקווה פריימר אן.פי בטמפרטורת החדר (מינימום C˚5 ומקסימום (C˚ 45 במקום יבש ולא חשוף לאור השמש.שמירה על תנאים אלו יבטיחו חיי מדף של 3  שנים  לפחות.

אקווה פריימר אן.פי מסופק באריזות פלסטיק של 5+2 ק"ג. 

יש להשתמש באקווה פריימר אן.פי אך ורק לפי ההוראות. במהלך השימוש בחומר יש להשתמש בציוד מגן למערכת הנשימה, לעור, ולעיניים. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. במהלך העבודה   אנו ממליצים תמיד לקרוא בעיון את דף המידע לבטיחות לפני השימוש בחומר. יש לשמור בקפדנות על המלצות היצרן בעניין אמצעי מיגון למען הגנתכם האישית.

ניתן לקבל את דף המידע בעניין בטיחות המוצר על פי דרישה מנציג חברת א.משי איטום.