נאודור סטון ורניש - סילר לאבן ובטון

מחפשים סילר לאבן או בטון? נאודור סטון ורניש הינו לכה אקרילית שקופה המתאימה למשטחי אבן ובטון מוטבע

יישומים אופייניים

נאודור סטון ורניש הינו סילר לאבן ובטון. מתאים לאיטום משטחי אבן נקבוביים ומשטחי בטון מוטבע. לאחר היישום המוצר מונע הצטברות לכלוך ואבק במשטחי בטון

יתרונות מוצר

  • סילר לאבן עם יכולת חדירה גבוהה לפני השטח
  • עמידות גבוהה בקרני השמש, אינו מצהיב
  • משפר את המראה הטבעי של פני השטח 
  • מתייבש במהירות וקל ליישום
  • מתאים גם לשימושי חוץ וגם פנים
  • אוטם את פני השטח ומונע צמיחת                                                                                                                                                                                                         עובש ומזהמים במשטח
להורדת הקובץ לחץ כאן >

מאפיינים טכניים

צפיפות (EN ISO 2811-1)

0.90 ק"ג/ל'  (±0.05)

חוזק הידבקות (EN 13892-8)

2Ν/mm²

צריכה: 120‏-140 מ"ל/מ"ר לשכבה אחת (בהתאם לכושר הספיגה של התשתית)

הוראות שימוש:

הכנת השטח:משטחי אבן או רצפות בטון קיימות- פני השטח צריכים להיות יבשים חלקים ונקיים  מאבק לכלוך וחומרים שומניים. יש לשייף את פני השטח ולאחר מכן לנקות בשואב אבק.

לחות במשטח צריכה להיות קטנה מ-  4%.

בטון מוטבע לחות במשטח העבודה צריכה להיות קטנה מ- 4% ובנוסף יש לאפשר לפחות ל- 7 ימים לעבור מזמן יישום הבטון המוטבע ליישום המוצר.

יישום החומר: נאודור סטון ורניש מיושם בשכבה אחת על ידי מברשת רולר או בהתזה באיירלס ללא דילול. במידת הצורך יש ליישם שכבה שנייה כאשר פני השטח נקבוביים.

תחזוקה: ניקוי המשטח הקשוי נעשה על ידי סבון או חומר ניקוי עדין. חלק מחומרי הניקוי יכולים להשפיע על נראות החומר ולכן לפני התחלת הניקוי מומלץ לבדוק את אופן השפעת 

חומר הניקוי על המשטח בפינה נסתרת.

הערות: טמפרטורות נמוכות ולחות גבוהה במהלך היישום מעכבות את זמן ייבוש החומר. אין ליישם כאשר יושמו בעבר במשטח חומרים מבוססי סיליקון או וקס.

נאודור סטון ורניש הינו סילר להספגה ולכן בדרך כלל שכבה אחת מספיקה בכדי להגן על פני השטח.

מיד לאחר היישום על יד נאוטקס 1021.

 יש לאחסן את נאודור סטון ורניש בטמפרטורת החדר (מינימום C˚5 ומקסימום (C˚ 45 במקום יבש ולא חשוף לאור השמש.שמירה על תנאים אלו יבטיחו חיי מדף של 2  שנים  לפחות.

נאודור סטון ורניש מסופק באריזות פח של 4 ליטר ו- 20 ליטר. 

יש להשתמש נאודור סטון ורניש אך ורק לפי ההוראות. במהלך השימוש בחומר יש להשתמש בציוד מגן למערכת הנשימה, לעור, ולעיניים. יש להרחיק מהישג ידם של ילדים. במהלך העבודה  אנו ממליצים תמיד לקרוא בעיון את דף המידע לבטיחות לפני השימוש בחומר. יש לשמור בקפדנות על המלצות היצרן בעניין אמצעי מיגון למען הגנתכם האישית.

ניתן לקבל את דף המידע בעניין בטיחות המוצר על פי דרישה מנציג חברת א.משי איטום.